Michael Foret se po třech letech hlásí o slovo! Povede se mu to?

dsc_0123

 

Zpěvák a finalista soutěže Česko hledá Superstar - Michael Foret se po třech letech hlásí o slovo s novým singlem, který dostal název "V síti". Aktuálně k této píseni byl natočen klip. Text je převážně o dnešní komunikaci mezi lidmi.

 

„Zpívám o tom, jaký je to mít místo mozku virtuální svět a třeba se i zamilovat do někoho přes Facebook. V podstatě problematiku dnešních nejen mladých lidí, kteří využívají namísto osobní komunikace raději smsky, chaty a vůbec různé sociální sítě, což není asi úplně dobře,“  prohlásil Michal.

 

Kromě Michala se v nové písni objeví i zpěvačka Žofie Kabelková. Tato a další skladby by se měli objevit na novém albu Michala, které by mělo vyjít příští rok.

 

„Žofii mi doporučil jeden můj kamarád, muzikant, který mi poslal její písničky. Kromě toho, že fandím novým tvářím, které si dokáží své věci napsat sami a které nic nekopírují, mě velmi zaujala její čistota a jasný hudební směr bez povrchností a manýrů. Jsem rád, že na moji nabídku, nazpívat se mnou duet na moji novou desku, kývla a zároveň si přeju, aby se posluchači u nás více zajímaly o podobné umělce,“