Willow Smith se upsala rapperovi Jay-Z a v dubnu vydá desku!

Willow SmithZpěvačka Willow Smith patří mezi jedny z prominentních dětí. Je totiž dcerou slavného herce Willa Smithe. Talent jí však neschází. V minulosti jste ji mohli slyšet v rádiích s písněmi "Whip My Hair" či "21st century Girl". Za pár dní vydá třetí singl "Fireball" z připravované desky. Na skladbě "Fireball" si společně s Willow zarepovala i Nicki Minaj.

 

Klip k této písni se natáčel už v listopadu. Vyjít by měl však až za pár týdnů. Willow se setkala poprvé s Nicki na udílení cen BET Awards, protože duet se natáčel odděleně. "Byla to paráda, protože když jsem poprvé slyšela samotnou písničku, ptala jsem se: 'Kdo to je?' A odpověděli mi: 'To je přece Nicki.' Já na to: 'Můj bože, to je super!' Byla jsem fakt nadšená a jsem za to opravdu vděčná." říká o duetu Willow.

 

Nová deska mladičké zpěvačky by měla vyjít 3. dubna a to pod společností Roc Nation, kterou vlastní rapper Jay-Z. Nové album by se mělo jmenovat "Willow: You Think You Know Me".