Nicki Minaj má nový singl! Deska se odkládá.

https://s.freshnewtracks.com/wp-content/uploads/2012/02/Nicki-Minaj-Starships.jpgRapperka Nicki Minaj měla přesně na Valentýna vydat novou desku "Pink Friday: Roman Reloaded". V den vydání jsme se dozvěděli, že deska se odkládá na 3. dubna. Místo toho však vyšel nový singl "Starship". Zpěvačka o písni řekla, že je to její nejoblíbenější píseň na albu. Hitovost je zaručena. Už jenom z důvodu, že na této písni spolupracovala Nicki s producentem RedOnem, který dělá hity pro Lady Gaga nebo Jennifer Lopez.

To vám bylo tak krásné, když jsme tu písničku dělali. RedOne je tak sladký, skvěle se s ním pracuje. Prostě mi ten song jednoho dne poslal a řekl: podívej, něco pro tebe mám!," podotkla Nicki. "Přišla jsem pak do studia a začala psát text, ještě jsem ani neměla první sloku a už to bylo nahrané. Nahrávali jsme prostě to, co mi přišlo do pusy, to, co jsem cítila na první dobrou," dodala rapperka.