Ke$ha začíná nahrávat nové album! Na co se budeme moci těšit?

Zpěvačka Kesha by se měla za pár dní zamknout do studia a pracovat na nové desce. Její druhá deska by měla být velice odlišná. Neměl by na ní chybět cit, pocity a nálad. Její první alba Aninal a poté také EP Cannibal se velice podařila. A proto záleží zpěvačce na tom, aby její druhé album bylo ještě lepší.

 

Deska údajně bude: "Plná emocí. Chci, aby z ní bylo cítit, že jsem mnohem zranitelnější a citlivější než dřív," řekla Kesha a doplnila, že určitě nebude chtít působit jako křehká barbie.

 

"Myslím, že moje první album bylo velmi drzé, neurvalé, nesmlouvavé a neuctivé. Jsem za to ráda. Na tuhle desku jsem vážně pyšná, ta nová ale bude úplně jiná," prozrazuje zpěvačka: "Za uplynulé tři roky jsem se toho opravdu hodně naučila. Uvědomila jsem si, že být zranitelná, neznamená být slabá. V chybování může být velká síla... Nečekejte ale žádné akustické utahané songy. Budu to pořád já !" 

 

Kesha také řekla, že její album bude inspirováno rock´n´rollem: "Lidé tvrdí, že rock and roll je mrtvý. S tím nesouhlasím a mým posláním na tomhle světě je, dokázat, že tenhle hudební a hlavně životní styl žije, i když třeba v trochu jiné formě!"