Beyoncé bude mít holčičku! Proflákla to Kelly Rowland

https://www.hollywoodblogaholic.com/wp-content/uploads/2011/05/beyonce-4-tracks.jpgKamarádka a bývalá kolegyně Beyoncé - Kelly Rowland se v jednom rozhovoru pro

US Weekly na Cosmopolitan Awards v Londýně podřekla, že Beyoncé a její manžel Jay-Z budou mít holčičku!

„Nemám představu, co jejich miminku koupím, protože Jay-Z má v plánu té maličké pořídit úplně všechno sám. Myslím, že nebude rozmazlená, ale bude o ni velmi dobře postaráno," řekla Kelly

 

 

„Jsem za svou sestru a jejího manžela velmi šťastná," dodala bývalá členka Destiny's Child. „Oni dva momentálně také září štěstím, a tak to má být. Udělali malý uzlíček lásky a já jsem z nich nadšená."

 

Beyoncé se o svém stavu rozhodla mluvit až nedávno. Oficiálně toto tvrzení oznámila na MTV Video Music Awards, kde tím pádem byla za hvězdu večera.

 

„Já a Jay-Z jsme spolu od mých dvaceti, tedy celkem deset let. Cítím, že je nejvyšší čas... A jsem velice šťastná," svěřila se Beyoncé.